BIBLIOGRAFIA

Euskal Pilotaren Gasteizko I. Topaketa burutzeko informazioa eta baliabideak gehienak guk geuk asmatu ditugu, hau da, guk asmatu dugu lekua topaketa egiteko, materialak, zenbat ume etorriko diren…
Bestalde, eskola-kirol koordinatzaile batekin harremanetan jarri gara bere iritzia jakiteko gai honen inguruan eta ideia batzuk emateko gure topaketa erakargarriagoa izateko. Horretaz aparte, ume batzuekin elkarrizketak egin ditugu jakiteko zer ariketa edo jolas dituzten gustuko eta zeintzuk iruditzen zaizkien aspergarriak. Horretaz aparte, hurrengo guneetatik informazioa lortzen joan gara gure lana aurrera atera ahal izateko:



ARTIKULUAK
-http://ccd.ucam.edu/index.php/revista/article/view/466/309 
Usabiaga Arruabarrena Oidui. (2014) Vol 9 nº 27
(Euskal pilotaren arauen moldaketak umeengan dituen eraginak)
-http://www.gipuzkoakirolak.eus/documents/205722/278897/aprendizaje+pelota+mano+cas.pdf
Mikel Eguibar Mitxelena, Juan Carlos Etxeberria Conde, Igor Gutierrez Maortua, Maider Mendizabal Azurmendi, Oidui Usabiaga Arruabarrena, Haritz Zubiaur  Blasco
/2e36c76d-b6f1-429e-b1fa-cc2768e540f5 (ideia batzuk atera ditugu ariketa ezberdinak sortzeko)

WEBGUNEAK
-http://www.euskadi.eus/contenidos/informacion/v2_revista_euskaletxea/es_ee/adjuntos/74_c.pdf
Jose Ramon Garai da  orrialde honetatik lortu dugun informazioaren egilea.
(modalitate ezberdinak zeintzuk diren ikusteko eta jokalekuak aukeratzeko erabili ditugu)

BIDEOAK
-https://www.youtube.com/channel/UC-7977bmxyk86wwg81xg2Kw?view_as=subscriber (guk sortutakoak)
-https://www.youtube.com/watch?v=nX7JXcCnGo8  (armiarmaren jokoa)   JuegosEF da egilea
-https://www.youtube.com/watch?v=SssWWc2UDg4  (baloi errearen jokoa)   JuegosEF da egilea

BLOGAK
- https://edupelota2016-2017.blogspot.com.es/   (Beste urteetako blogetatik ideia batzuk lortu ditugu)
Usabiaga, O. Euskal Pilotaren Oinarriak 2015-2016  Kontsulta: 2017-10-25

ELKARRIZKETAK
-Ume batzuekin (haien gustoak zeintzuk diren jakiteko)
-Eskola kirol koordinatzaile batekin, Iñigo Martinez-ekin. (ideiak eman dizkigu ariketak sortzeko orduan eta topaketa ahalik eta dibertigarria izateko).